« ‘Ψυχοναρκωτικά’ :

Τό ‘ὅπιο’ τῆς ψυχῆς πού καταρρακώνει τό ἀνθρώπινο πρόσωπο ὡς εἰκόνα τοῦ Θεοῦ καί ἡ σχέση του μέ τίς ἐξαρτησιογόνες οὐσίες».

Πρωτ. Στέφανου Στεφόπουλου

Εφημέριος Ιερού Ναού Αγίων Ταξιαρχών Ιστιαίας Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδος.

Ε Ι Σ Η Γ Η Σ Η 2ης Ε Σ Π Ε Ρ Ι Δ Ο Σ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΧΑΛΚΙΔΟΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ. (Νοέμβριος 2014)

"ΚΑΠΝΙΣΜΑ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, 'ΨΥΧΟΝΑΡΚΩΤΙΚΑ': Από την εν Χριστώ ελευθερία στη δουλεία των εξαρτήσεων"

 

      Σεβασμιώτατε Ποιμενάρχα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Χαλκίδος, Ἱστιαίας καί Βορείων Σποράδων κ.κ. Χρυσόστομε, ἐπιθυμῶ κατ’ ἀρχάς νά Σᾶς εὐχαριστήσω γιά τήν ἐμπιστοσύνη πού δείξατε πρός τήν ταπεινότητά μου μέ τήν ἀνάθεση τῆς συγκεκριμένης εἰσηγήσεως.

«ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ»

Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος,

Εφημέριος Ιερού Ναού Αγίων Ταξιαρχών Ιστιαίας Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδος.

Εἰσήγηση στήν ἡμερίδα τῆς Ἱ. Μ. Κηφισίας:

Ἱ. Ν. Ἁγ. Κοσμᾶ Αἰτωλοῦ Ἀμαρουσίου

Σάββατο 13 Ἀπριλίου 2013

     Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κηφισίας κ.κ. Κύριλλε,

πρωτίστως, ὀφείλω νά εὐχαριστήσω Ἐσᾶς διότι μοῦ ἐμπιστευθήκατε τό θέμα αὐτό καί τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Χαλκίδος κ.κ. Χρυσόστομο τοῦ ὁποίου ἡ ἄδεια, ἡ εὐλογία καί οἱ πατρικές εὐχές μέ συνοδεύουν ἀπόψε.

     Τυγχάνει ἀναντίρρητο γεγονός Σεβαστοί Πατέρες καί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, ὅτι στίς μέρες μας αὐξάνονται μέ ραγδαῖο ρυθμό τά κρούσματα παραπλάνησης τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας ἀπό αἱρετικές καί παραθρησκευτικές ὁμάδες- κυρίως ἀποκρυφιστικές. Τό κίνημα μέ τή μεγαλύτερη ἐπιρροή φαίνεται νά εἶναι αὐτό τοῦ Ἐσωτερισμοῦ. Ἑνός κινήματος πού σχετίζεται ἄμεσα μέ τή Μασωνία, τή Θεοσοφία τῆς Ἑ. Μπλαβάτσκυ καί τήν Ἀνθρωποσοφία τοῦ Στάϊνερ.

"Θρησκευτική Ελευθερία και Νέα Εποχή"

Νικόλαος Σταυριανίδης 

(Έφέτης Δ.Δ, Dea Δημοσίου δικαίου – Dea Φιλοσοφίας δικαίου)

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΤΗΣ Ι.Μ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ

 

 

...Από το ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία για την ζωή του Βούδα και για την βαθύτερη διδασκαλία του μέχρι την εποχή του Χριστού, παρά μόνο κάτι κανόνες ήσυχης ζωής εν όψει του θανάτου, και δη με δυνατότητες μετενσαρκώσες του αποθνήσκοντος ζωντανού-νεκρού, επιβεβαιώνεται η υποψία ότι η ζωή των Αγίων Βαρλαάμ και Ιωάσαφ αποτέλεσε το πρότυπο της συγγραφής της ζωής του Βούδα- και όχι το αντίστροφο όπως υποστηρίζεται από άγγλους ερευνητές, αγνοούντες την Ορθοδοξία και τις προϋποθέσεις ακριβείας που διέπουν ως προς τα ουσιώδη, τους συγγραφείς βίων αγίων. Η ιστορία αυτή προβλήθηκε εκ των υστέρων στο παρελθόν αφού ο Βούδας φέρεται να έζησε κατ' άλλους μεν περί το 530 π.Χ. κατ΄άλλους δε πολύ ενωρίτερα, το 1.500 π.Χ. ή το 2.000 π.Χ.

Ο Βουδισμός στην πραγματικότητα σήμερα, είναι μία παραφθορά της αναμνήσεως του χριστιανισμού πού διαδόθηκε από τους αγίους Βαρλαάμ και Ιωάσαφ σε σημαντικές περιοχές της Ινδίας, και που διώχθηκε όμως εν συνεχεία με ανελέητο τρόπο, αφού σκοτώθηκαν και όλοι οι μοναχοί. Ο λαός όμως εξακολούθησε να θυμάται με προφορική παράδοση τήν ζωή των αγίων αυτών, και τότε επινοήθηκε ο Βούδδας και η ζωή του. Όλα αυτά έγιναν μετά Χριστόν.

 

«ΟΙΚΟΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ :

ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ Ή ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ‘ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ’;»

Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος,

Εφημέριος Ιερού Ναού Αγίων Ταξιαρχών Ιστιαίας - Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδος.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017)

 

Σεβασμιώτατε,

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη Σας προς την αναξιότητά μου και ζητώ την πατρική Σας ευχή ώστε να καρποφορήσει αυτή η προσπάθεια προς δόξαν Θεού και καταρτισμό των ανθρώπων του.

Σεβαστοί Πατέρες και αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, το θέμα που μου ανέθεσε η εμβριθής περί τα αντιαιρετικά θέματα, ερευνήτρια και ιστορικός, κ. Ελένη Ανδρουλάκη, τυγχάνει δύσκολο καθώς έχει την αναφορά του σε μια διαρκώς διογκούμενη και εξελισσόμενη διεθνή υποκρισία που όμως διαθέτει πολύ ισχυρό και βαθύ φιλοσοφικό υπόβαθρο. Κάθε μέρα έχουμε εξελίξεις στον τομέα αυτόν που δύσκολα κάποιος μπορεί να παρακολουθήσει αφού δεν έχουμε να κάνουμε με μια ελάχιστη άτονη δραστηριότητα κάποιων συνανθρώπων μας αλλά μιλάμε για μια καλά οργανωμένη διεθνή - συγχωρέστε μου την έκφραση αλλά είναι προσωπική πεποίθηση - συνομωσία. Και αυτό μένει να αποδειχθεί!

ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

Ἱερὰ Μονὴ Κουτλουμουσίου

 

    Γεννηθήκαμε σέ μιά ἐποχή ἀναμετρήσεων. Μιά ἐποχή πού μοιάζει βέβαια μέ ἄλλες, ὅμως ἔχει τήν δική της ξεχωριστή σφραγίδα, ἀφοῦ ἡ ἱστορία δέν ἐπαναλαμβάνεται. Ἕνα χαρακτηριστικό τῆς ἐποχῆς αὐτῆς εἶναι ἡ ἐκπληκτική καί ταχύτατη διάχυση τοῦ κακοῦ, ἡ παρουσία του σέ συνεχῶς ἐναλλασσόμενες μορφές. Αὐτός πού μπορεῖ νά δεῖ, θλίβεται βλέποντας νά ἐνεργεῖται σέ ἕνα κόσμο κόσμημα τό μυστήριο τῆς ἀνομίας (Β΄ Θεσ. 2,7).

Εἴμαστε μακριά ἀπό τά χρόνια τῆς σχετικῆς ἀθωότητας, ὅπου ἁπλά ὁ λύκος παραμόνευε νά ξεμοναχιάσει τά πρόβατα. Ὁ λύκος πλέον ἔχει μεταμφιεσθεῖ σέ βοσκό καί παριστάνει ὅτι τά φυλάει. Ἔχει φορέσει τό προσωπεῖο τῆς κυβέρνησης, τοῦ προέδρου, τοῦ παγκόσμιου ὀργανισμοῦ, καί καταχρᾶται τήν συμπυκνωμένη ἐξουσία πού βρίσκεται στά χέρια του. Οἱ φαινομενικά ἰσχυροί παρουσιάζονται στό προσκήνιο σάν σωτῆρες μέ εὐαισθησίες καί φιλότιμοι ἐργάτες τοῦ συλλογικοῦ συμφέροντος, στήν πραγματικότητα ὅμως δέν εἶναι παρά μία καλλωπισμένη βιτρίνα, πού ὑπηρετεῖ τούς σκοπούς μιᾶς παγκόσμιας ἐλίτ. Ἡ τελευταία ἀποτελεῖται ὄχι ἀπό ἁπλῶς “ἄφρονες πλουσίους”—κεφαλαιοκράτες, πού ἀρέσκονται νά ἐπιδεικνύουν τόν πλοῦτο τους, ἀλλά ἀπό τούς οἰκονομικά πανίσχυρους, οἱ ὁποῖοι φροντίζουν νά μένουν στήν ἀφάνεια.